Hos Annas

Jag ( Sara ) hann inte blogga nästan något igår. Var i stallet väldigt länge, red Rontiina igen. Hon e verkligen kul att rida, lyssnar så fint. :3 Efter stallet så for jag och Julia och körde med snöskotern. Dte var så jäkla härligt! :D ÄÄÄÄNtligen snöö!! haha, jag har väntat på det sedan september. xD Haha, man jag hade såklart glömt kolla hur mkt bensin vi hade.. Så den tog slut då vi var i skogen så vi fick ringa pappa som åkte och köpte mera. x) Så vi fick vänta i ca 15 min i skogen.. Men det var mysigt. :)

Nu ska vi snart börja ställa oss till disco, det tar ju en tid då 3 st tjejer ska fixa sig. Jag vet fortfarande inte helt vad jag ska ha på mig.. :( Har ingeting, men tagit med mig några alternativ hit. Jag ska försöka fixa bild på oss så får ni se hur vi ser ut ikväll.


Mvh. Sara <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan snygging! :)

Kolla in min blogg som växer sig snabbt för var dag som går; http://improveme.se/josefinenoksson



Kram!

2012-01-05 @ 23:36:57
URL: http://improveme.se/josefinenoksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0