Riktigt arg..

Blev riktigt arg idag då jag red hem Mir, vi måste rida en bit på vägen för att komma till ridplanen... Jag hörde redan långt före att det var en crossare (heter det crossare på rikssvenska? om inte så typ en motorcykel) på väg mot oss. Chuffören såg oss redan på långt håll men saktade han in? Nejjdå, istället så gasade han på extra mycket. Mir höll på att gå omkull då han blev så skrämd så han backade ner i diket och började stegra sig där. Då var jag arg! Och chauffören kollade inte ens över axeln för att se hur det gått för oss, trots att han såg vad han orsakat. Dessutom så körde han i minst 100 km/h, och det är en ganska liten väg med dåligt sikt just där och dessutom hästhagar på sidorna, så då tycker jag nog att man ska ha vett att sakta in. Även om det inte kommer någon emot.

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0