Så var de klart!

Nu har Mir och jag varit på vår första hopplektion i år. Haha, i år fattar ni? x) Usch vad jag har dålig humor...
Men aja, bra gick det iaf. :D Hoppade studs och så det var mest som gymnastik åt Mir. Menade näästan trilla av då vi hoppade ca 110cm studs utan stigbyglar.. Märks att balansen inte är riktigt på topp. :P


Märkte idag att jag skulle vara i behov av en ny magplatta åt Mir. Hans gamla börjar vara ganska så sliten. Men dom är ganska dyra så min börs gillar inte riktigt tanken på att slösa ännu mer pengar...
Så om någon har en begagnad magplatta i bra skick, 130cm med resår på båda sidorna så kan ni ju höra av er. (:

Denna magplatta från hööks ser ganska bra ut. Kostar 769 kr. Alltså ganska normalt.

// Anna

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skulle aldrig våga hoppa så högt med stigbygalr typ:P

2012-01-04 @ 10:51:33
URL: http://passageandpiaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0