Snöbolls krig och ridning

For till stallet idag och red lektion. Red Rontsu idag igen, var riktigt fin idag också. Väldigt känslig är hon, går fram och stannar med väldigt små hjälper. Skirtt, halt skritt, halt, skritt, halt. Skritt trav skritt trav, med väldigt små hjälper, och det fungerade riktigt bra. Vi fick också fina galopp fattningar. Hon testade också en gång idag att sakta av till halt från galopp men idag fick hon inte av mig. ;) Med träning så skulle hon säkert bli en super dressyrponny! :D
Efter ridningen så började det med att alla började kasta snöbollar på mig. :( Alla mot en. Men sedan fick jag andra på mitt lag och då gick jag bätre. Fast jag sträckte mitt lår tror jag.. Är rikigt sjukt nu. :/ Så fick jag också övertalat pappa att vi skulle hämta snöskotern så körde vi hem den på samma gång. Ca 5 km är det från farmors och farfars där vi haft den över sommaren. Sedan när vi kommit hem körde jag en runda till sport stugan också. Gud vad kul det är!! :D Har verkligen väntat på att få hem den. ;)


// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0