Stan+Sjukhus

Firrat på överallt i stan idag. Shoppade först lite vid Jim&Jill och sedan testade jag smycken och skor med Lydia.. Lämnade kameran på reparering, men vet inte om det kmr gå.. Blir kanske att köpa en ny kamera.. Sett på datorer, en av dem ska bli min. ;) Och hälsat på mamma på sjukhuset + shoppat lite på prisma.. Full dag alltså, kom hem någång halv 10 och då städade och packade jag..
Blev en massa upprabblande, men ville få det kort och snabbt sagt. Imorgon ska jag Anna, Nessa till Julias. Vet inte om det blir så mkt bloggande då.. Får se. :)
Puss&Kram
// Sara


Kommentarer
Postat av: Smulan

Vad har hänt med din mamma då hon är på sjukhus? Fin blogg :)

2012-01-21 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0