Stövlaaar

Blir bara mer och mer köpsugen på alla slags greijjer.. x|  Vill ha tretorn stövlar, hjälm, ny dator, KL ridbyxor.. Det finns verkligen mycket man vill ha här i livet som inte riktigt går. Men jag fortsätter att jobba vid ishallen, på våren ska jag plantera skog med farfar och på sommaren har jag, Anna & Julia tänkt att vi ska åka till något jordgubbs ställe i nån väcka och plocka jordgubbar. Så får jag också se ifall jag hittar något sommar arbete.. ^^ =)
Jag hoppas jag fått ihop till hjälmen innan jag börjar plantera skog så kan jag börja spara till dessa.

Finns med silver "kant" där uppe och guld. :) Tror det skulle vara ganska fint med guld också. ;)

Eller dessa.. Ååh dreglaar över dessa.. :'3

Men båda stövlarna kostar nästan 600 e.. Hehe..

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0