Det som hände

Som jag sa att jag skulle så ska jag nu berätta vad som hände idag. 

Jag och Milla hade planerat att ta en skogstur med Mindy och Mir. Vi red ca 2 km uppåt mot skogen på årkrarna. Redan på långt hålls så sa Milla åt mig "Ser du domdär svarta klumparna som rör sig uppe vid skogen?" Jag såg dom och vi red vidare. Ca 100 m från dom "små svart klumparna som rörde på sig" så såg vi en stor svart klump. Som oxå rörde på sig. Hästarna vände runt och skenade hemåt. Vi red tillbaka för att se om "klumpparna" fortfarande var kvar. Då såg vi spår i snön. Riktigt stora spår efter något djur. Plötsligt så är det något som vrålar åt oss inifrån skogen.
 Då fick hästarna panik och skenade hemåt för andra gången idag. Som tur så fick vi iaf stannat dom ca halv vägs.

Man börjar ju nog att fundera vad det kunde ha varit...

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0