Datan flippade ur..

Kunde inte blogga alls igår, datorn dog.. Eller tangenterna blev helt sjuka.. Några bokstäver blev till siffror då man tryckte på dem osv.. Hoppas det inte är fortfarande så. Jag fick först hjälp av en, och så försvann det. Men så tryckte jag vell på nån knapp i misstag och så fungerade det inte längre att tryckar ned shift och alt så att det skulle försvinna.. Så då stängde jag av den och så kom den inte på längre, då gav jag upp.

Igår var Liv mycket kul att rida, jobbade lite mer med honom igår eftersom han fått det ta så lungt i två dagar. Han var riktigt fin och avslappnad i slutet av ridpasset. ;) Svettig ponny efteråt.

Nu ska jag ställa mig till stallet, har träningar ikväll. Trodde de var imorgon, så får se ifall jag hinner dit också. :)


// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0