Första dressyrträningen

Nu har jag och Liv ridit vår första dressyrträningen tillsammans. :) Jag tycker själv att det gick bra. Han kändes helt okej, en aning lat till först men riktigt bra gick det nog. Han blev såå fiin i slut traven idag. :') Eller dte är han oftast då det lossnat. ;)
Nu väntar jag ivrigt på att slippa och träna och sedan börja fundera på att tävla. Hehe, började fundera ifall jag skulle rymmas med i nån grupp i nästa veckan vid Takalan Talli. Har inte ridit där på över ett halvt år nu, förutom då på tävlingar. Så det känns ganska länge sedan, och jag saknar verkligen Synttäri. :( Men jag skulle såklart åka dit med Liv. :) Fiina fiina ponnyn. <3


Sötponny. <3

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0