Hejdå vinter pälsen!

Nu har Liv börjat lösa vinterpälsen. Ännu löser han inte så mycket men en hel del ändå, speciellt på bogarna. Efter att vi ridit så rycktade jag honom ganska länge. Kände lite på ryggen som verkar bätre. Hans egna sadel var lite för trång för honom och passade inte så bra, men nu har han haft en tid en annan sadel och den verkar fungera bätre. Han sänker inte alls ryggen då man trycker på den som han gjorde då innan. Vilket är bra! :)
Liv var riktigt fin att rida idag, jag har ju inte ridit honom på några dagar. Han var lite piggare och var väldigt fin idag. Jag red honom inte så länge så att han skulle bli svettig. Så att vi orkar imorgon på dressyr träning. ;)


Föresten så försökte jag tänka på min sits helatiden idag. Jag tror jag fick ganska bra hållt min skänkel på rätt ställe. ;) Iaf i skritt. :)
Så nu blir det ändring på den sisten på bilden, så ska vi se ifall jag får tips på att få fram honom imorgon då också :)

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0