Livsen

Tänkte att jag skulle skriva lite kort och berätta om hurudan Liv är. Jag har ju haft honom endast i lite över två veckor.
Liv är en 10 årig valack. Han är korsning mellan estinskponny och fullblod. Importerad då han var 4-6 år från Estland. ( Jag vet inte säkert )
Han har inte tävlat pga. ryttarens ointresse för tävling. Därför är jag lite skeptisk, men vi får se vart träningen leder. Han har löshoppats 120 cm, och är pigg i hoppningen. En sämre egenskap hos honom är att han är lite halv lat i dressyr. Eller han har sina dagar.. Han har mest stått i ett halvår innan han kom till mig så han har knappt några alls muskler. Men det kommer. :)

Han är super snäll att hålla på med, han är seriöst så lung och snäll. <3





// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0