Utrustning som lockar.. :')

Det här med att man inte får ha märkernas logon tkr jag är super dåligt. :( Fast jag förstår det att man inte borde få ha så stora logon. Men att man bara få ha en enda logo på hela utrustningen. (?) Eller hur var det, inte många iaf, är ganska så fel. Te.x om man har GPA hjälm och tretorn stövlar så måste man teipa över på nån av dessa. Dessa logon är ju super små , te.x logon på benskydd & lindor känns det lite onödigt att teipa över..

Jag har iaf nu letat och letat efter schabrak utan logon. Jag hittade ett fint från Lami-Cell plus benskydd. Turkosa färgen var slut, men lime grön fanns. Min andra favorit färg. ;)



Vill ha!!! Men i dagsläget så har jag nog inte råd. Men något att träna och tävla i behöver jag. ;)
Ifall dte blir så att vi börjar åka runt på träningar och tävlingar, så behöver vi transportskydd.. Eftersom jag är så lat och det inte är så lätt att linda en häst ben på andra livliga platser.. :P


Dessa transportskydd hade hööks på rea för nån vecka sedan. Nu kostar de 69 e, då kostade de typ 49. Måste vänta på att dom kmr på rea igen. :)

// Sara

Kommentarer
Postat av: matilda

grymt snyggt! :D

2012-03-11 @ 14:55:15
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0